1A Správa věcí veřejných |
Hodnocení oblasti |
1.1 Řízení při správě a rozvoji – úroveň nastavení a provázanost procesů a dokumentů |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Celkové hodnoceni oblasti:
1.1 Řízení při správě a rozvoji – úroveň nastavení a provázanost procesů a dokumentů
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ vypracovává strategické a koncepční dokumenty, které jsou provázané jak vzájemně, tak s rozpočtem. Participace důležitých zásahů do veřejného prostoru a strategické plánování přispívá k naplňování modelu "dělat správné věci správně".
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.1.1 Naplňuje městská část při správě a řízení území model „Dělat správné věci správně“ z hlediska výběru „správných věcí“ (výběr lze doložit například popisem a vyhodnocováním rizik, event. analýzami rizik, např. v rámci nadřízeného i vlastního strategického plánu) včetně pravidelného vyhodnocování těchto plánů, jejich cílů a měřitelných indikátorů? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ naplňuje model „Dělat správné věci správně“ pomocí strategického řízení, akčních plánů a managementu kvality. Zaměstnanci jsou vázáni etickým kodexem.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Pozitivně hodnotím nastavení strategického řízení, indikátory, jejich vyhodnocování, včetně hodnocení rizik. Do budoucna je zde ještě prostor více pracovat s konkrétními výsledkovými indikátory (KPI). Doporučuji se zaměřit tímto směrem.
|
1.1.2 Vybírá a prosazuje (schvaluje) městská část nejpotřebnější či nejdůležitější investice, aktivity, veřejné služby, opatření, legislativu atd., a to v optimálním rozsahu a ve smyslu zásad udržitelného rozvoje včetně pravidelného hodnocení opatření ve vztahu k udržitelnému rozvoji? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Realizované investice a opatření vychází z potřeb občanů
MČ, strategických dokumentů nebo podnětů shromážděných přes kanály určenými ke
komunikaci s úřadem. Investice do
veřejného prostoru procházejí veřejným projednáváním. Dalším podkladem pro
rozhodování je demografická studie z roku 2016 (https://www.praha7.cz/wp-content/uploads/2018/04/Demografick%C3%A1-studie-M%C4%8C-Praha-7-%C4%8Derven-2016.pdf),
v současnosti probíhají přípravy k vypracování studie nové. Opatření
v rámci Agendy 21 jsou konzultována a následně reflektována v rámci
Komise MA 21, čímž je zajištěno pravidelné hodnocení opatření ve vztahu
k UR. Přijímaná opatření jsou rovněž hodnocena optikou vyhlášení stavu klimatické nouze (https://www.praha7.cz/praha-7-vyhlasila-stav-klimaticke-nouze/). MČ rovněž přistoupila k memorandu o vzájemné spolupráci vrámci projektu "Podpora implementace a rozvoje sociálně odpovědného veřejného zadávání" vedeného MPSV.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ schvaluje nejpotřebnější investice a opatření ve smyslu zásad udržitelného rozvoje.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.1.3 Existuje provázanost nadřízených a vlastních strategických rozvojových dokumentů a ÚPD? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Zpracovatelem UPD, územního plánu je Hlavní Město Praha, MČ
Praha 7 se se vyjadřuje ke změnám, které se území MČ týkají, a tyto změny
promítá do svých strategických dokumentů.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ vychází při tvorbě strategických dokumentů z ÚPD. K procesu tvorby ÚPD se tam, kde je to relevantní, vyjadřuje.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.1.4 Existuje provázanost ostatních koncepčních dokumentů (plány jsou integrované – vzájemně provázané) včetně doložení připravenosti městské části efektivně reagovat na mimořádné situace a nové výzvy (např. klimatické změny, vnitřní a vnější migrace a podobně)? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Koncepční dokumenty jsou provázány, probíhá zpracovávání aktuální sociodemografické studie.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.1.5 Byla provedena optimalizace veřejných služeb (ZŠ a MŠ, sociální služby, technické služby apod.) a úřadu tak, aby byl systém služeb efektivní a odpovídal místním podmínkám, a to včetně schopnosti reagovat na změny, a byla tato optimalizace vyhodnocena? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
MČ zajišťuje co nejefektivnější chod jí zřizovaných
organizací metodickým vedením. Následující usnesení ošetřují oblast nakládání
s majetkem a zadávání veřejných zakázek. ·
Usnesení č.
11 ze dne 26.09.2017 s účinností od 01.10.2017 Pravidla k evidenci majetku užívaného
příspěvkovými organizacemi zřízenými MČ Praha 7 schválená usnesením Rady MČ
Praha 7 č. 0866/17-Z z jednání č. 68, ze dne 26.09.2017 ·
Usnesení č. 6 ze dne 27.11.2018 s účinností od 01.12.2018 –
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek MČ Praha 7; schváleno usnesením Rady MČ
Praha 7 č. 0831/18-R z jednání č. 77, ze dne 27.11.2018 (https://www.praha7.cz/wp-content/uploads/2019/01/2018_06_pravidla-VZ.pdf)
V oblasti školství se přistoupilo k elektronickým
předzápisům do MŠ a ZŠ. Jde o službu pro veřejnost, která může pro zapisování
dětí využívat elektronický nástroj (SW), což ulehčí čas a administrativu nejen
rodičům, ale také ředitelům škol a školek.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Optimalizace veřejných služeb probíhá, k vyhodnocení dochází prostřednictvím výročních zpráv a hospodářských plánů zřizovaných institucí.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.1.6 Existuje provázanost investic se schválenými rozvojovými dokumenty? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Investice vychází ze schválených rozvojových dokumentů.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.1.7 Existuje provázanost provozního rozpočtu a výhledu s činnostmi obsaženými ve schválených nadřízených a vlastních rozvojových dokumentech? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Rozpočtový výhled se zpracovává na dobu pěti let,
aktualizuje se každý rok (https://www.praha7.cz/oznameni/?id=2453)
a slouží jako podklad pro plánování investic. Strategický plán se zpracovává na
dobu 6 let, je od něj odvozen akční plán a ten je provázán s rozpočtem.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Rozpočtový výhled i rozpočet je provázán s rozvojovými dokumenty.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2 Řízení při správě a rozvoji - efektivní a účelné vykonávání činností, aktivit, naplňování plánů |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Celkové hodnoceni oblasti:
1.2 Řízení při správě a rozvoji - efektivní a účelné vykonávání činností, aktivit, naplňování plánů
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ se v oblasti hospodaření řídí platnou legislativou. Efektivitu sleduje pomocí benchmarkingu a implemetuje společensky odpovědné utrácení obecních prostředků za nákup zboží a služeb. Úřad se snaží občanům být přístupný mnoha způsoby možné komunikace a možností objednat si termín schůzky online.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.1 Naplňuje městská část při správě a řízení území model „Dělat správné věci správně“ z hlediska provádění, a to včetně přístupu městské části k zásadám zdravého finančního řízení (provozní přebytek, systém vnitřní kontroly – 3E, využívání příležitostí a snižování rizik atd.)? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
MČ naplňuje tento model zejména naplňováním strategického plánu, jehož součástí je i analýza rizik. MČ dlouhodobě hospodaří s vyrovnaným rozpočtem a úřad v rámci své činnosti využívá synergických efektů činností svých odborů. Zaměstnanci jsou k výkonu své práce hospodárně a efektivně vázání etickým kodexem.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Úřad má vypracovanou analýzu rizik v rámci strategického plánu. Zaměstnanci jsou vedeni k co nejefektivnějšímu a hospodárnému výkonu své fukce.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.2 Existují přiměřená vnitřní pravidla pro zadlužování městské části a jsou tato pravidla dodržována? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
MČ vlastní pravidla pro zadlužování nemá, řídí se zákonem č.
23/2017 Sb., o pravidlech rozpočtové odpovědnosti.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ se řídí platnou legislativou.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.3 Lze na konkrétních aktivitách a činnostech prokázat orientaci úřadu a jeho organizací na občana a jeho oprávněné potřeby (otevírací doba, dostupnost, …)? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Úřad se snaží vycházet občanům vstříc, schůzky se dají sjednávat flexibilně po telefonu či online.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.4 Prokazuje úřad městské části a její klíčové organizace při běžném chodu výkonnost a kvalitu (např. pomocí zlepšujícího se trendu nebo pomocí benchmarkingu)? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Výkonnost a kvalita se sleduji
na základě benchmarkingu, městská část je již čtvrtým rokem součástí
Benchmarkingové iniciativy. Dále využívá indikátory v rámci
strategického plánování. Výsledky se upotřebí např. při sledování ekonomičnosti jednotlivých agend (provozní
výdaje), personálních kapacit (počty zaměstnanců na konkrétní případy
v určitých agendách), výkonnosti i určitých specifik vyplývajících ze statusu
městské části ve srovnání s běžnou obcí.
Benchmarking je dobrým nástrojem
i jen pro vlastní srovnání v čase, tzn. trendy nahoru a dolů.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ pravidelně hodnotí výkonnost a kvalitu pomocí benchmarkingu.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.5 Jsou zavedeny efektivní způsoby komunikace v rámci samosprávy, úřadu a organizací řízených městskou částí? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Komunikace mezi odbory úřadu a organizacemi probíhá v několika rovinách. Zástupci odborů i organizací se setkávají i při tvorbě a vyhodnocování akčního plánu.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.6 Chová se úřad a organizace města společensky odpovědně a ekologicky? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ promítá principy ekologické šetrnosti i společenské odpovědnosti do svého fungování.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.2.7 Přijímá úřad a organizace městské části opatření proti nehospodárnému zacházení se zdroji? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
K hospodárnému a efektivnímu zacházení se zdroji zavazuje zaměstnance úřadu etický kodex zaměstnance. Dále MČ podnikla následující kroky k prevenci nehospodárného chování. - Aplikace City Vizors - kompletní přehled financí MČ (https://cityvizor.cz/praha7/prehled) - Jednání zastupitelstva jsou otevřená všem bez věkového omezení, jsou vysílána online - Jsou zveřejňovány smlouvy a přehledy proplacených faktur i rozpočet MČ, rozpočtový výhled i strategické dokumenty - Aplikace mobilní rozhlas dle nastavení preferencí informuje o dění v MČ, mimořádných situacích a novinkách
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
V rámci úřadu jsou zavedeny interní předpisy, které zavazují zaměstnance k hospodárnému výkonu funkce. Dále existují prostředky kontroly ze strany veřejnosti.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3 Řízení při správě a rozvoji - komunikace a partnerství |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Celkové hodnoceni oblasti:
1.3 Řízení při správě a rozvoji - komunikace a partnerství
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Jsou zavedeny kanály obousměrné komunikace s obyvateli a klienty úřadu. Na webu MČ, je zveřejňováno velké množství informací, včetně údajů o finančních tocích a rozpočtu. Důležité změny jsou participovány, MČ je zapojena do projektu koordinátorů participace vedeného IPR. Na webu MČ je zveřejněn úplný seznam zaměstnanců i politiků s kontakty.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.1 Naplňuje městská část při správě a řízení území model „Dělat správné věci správně“ (viz obrázek) z hlediska správné komunikace? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
MČ naplňuje tento model mimo jiné prostřednictvím implementace Místní Agendy 21. Jakýkoliv větší zásah do veřejného prostoru je veřejně projednáván. V loňském roce byla zřízena funkce koordinátora participace ,který momentálně spolupracuje s IPR na vypracovávání metodiky. Počínaje rokem 2020 se MČ zapojí do pilotního projektu participativního plánování organizovaného IPR. Hlavnim zdrojem informací jsou webové stránky, kde je k nalezení velké množství informací. Občané se mohou přihlásit k odběru newsletteru. Rozpočet MČ i proplacené faktury jsou zveřejňovány na webu a prostřednictvím aplikace City Vizor (https://www.praha7.cz/temata/otevrena-radnice/). Radnice komunikuje se svými občany i prostřednictvím měsíčníku Hobulet (https://www.praha7.cz/hobulet/), facebookového profilu MČ (https://www.facebook.com/Praha7/), či pomocí aplikace Mobilní rozhlas.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ komunikuje s občany a poskytuje velké množství informací. Existují i kanály komunikace směrem od občanů k úřadu MČ.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.2 Provádí úřad a organizace městské části veřejná projednávání (či obdobné formy) při všech důležitých rozhodováních (pro jednotlivé typy zainteresovaných stran)? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ poskytuje občanům možnost participovat na rozhodování o dění v MČ.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.3 Zveřejňuje městská část a její organizace pravidelně výroční zprávu (nebo obdobnou zprávu)? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ zveřejňuje výsledky svého hospodaření i vyhodnocení naplánovaných aktivit za daný rok.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.4 Existuje analýza stížností nebo podnětů od občanů, jsou přijímána opatření k jejich řešení? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Stížnosti a podněty občanů zpracovává Útvar kontrorly, auditu a stížností (https://www.praha7.cz/radnice/organizacni-struktura/utvar-kontroly-a-stiznosti/). Za rok 2019 bylo bylo podáno 39 stížností z tohoto počtu bylo 17 stížností směřováno do oblasti výkonu přenesené působnosti, 22 stížností bylo směřováno do oblasti výkonu samostatné působnosti, z tohoto počtu 22 stížností bylo 6 stížností vyhodnoceno jako důvodné a oprávněné. Stížnosti jsou distribuovány na vedoucí příslušných oddělení a jsou přijímána opatření k nápravě nežádoucího stavu.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Stížnosti jsou zpracovávány a na základě těch, které jsou vyhodnoceny jako oprávněné jsou přijímána nápravná opatření.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.5 Lze o úřadu a organizacích městské části říci, že jsou transparentní a informace jsou dostupné? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Web MČ i další informační kanály poskytují občanům velké množství informací.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.6 Přijímá úřad a jeho organizace opatření proti snížení rizika korupce? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Jsou přijímána opatření ke snížení rizika korupce, jak na úrovni vnitřních směrnic, tak v rámci následné kontroly (whistleblowing).
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.7 Jsou popsány a optimalizovány komunikační kanály s veřejností? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ umožňuje občanům komunikovat s úřadem mnoha kanály.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.3.8 Jsou vytvářena vhodná partnerství? Lze na konkrétních případech prokázat synergické efekty? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
V rámci činnosti úřadu jsou vytvářena partnerství. Samozřejmostí jsou ta se zapojením organizací města (příspěvkové
organizace). Dále je princip partnerství důležitý především v oblastech
školství a sociálních věcí, kde MČ spolupracuje na mnoha projektech s externími
subjekty, ať již jako hlavní řešitelé projektu nebo partneři. Jedním příkladem je projekt MAP (https://www.praha7.cz/temata/operacni-programy/op-vyzkum-vyvoj-a-vzdelavani/mistni-akcni-plan-plany-rozvoje-vzdelavani-ii-spravni-obvod-praha-7/) - místní akční plán vzdělávání.
V současnosti probíhá již druhý projekt (MAP II.) a ukazuje se, že
spolupráce škol s cílem zvyšování kvality vzdělávání, péče a rozvoj
pedagogického sboru a zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků – ředitelů je
vhodná právě v rámci koordinovaného přístupu pro všechny školy.
Druhým příkladem je projekt
dostupného bydlení, kdy dochází k synergii a optimalizaci vnitřních
procesů úřadu – např. vytvoření kontaktního místa pro bydlení (https://www.praha7.cz/temata/pomahame/kontaktni-misto/) a koordinace
práce jiných odborů úřadů (např. oddělení pronájmů, odbor sociálních věcí,
odbor sociálního začleňování).
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Městská část vytváří partnerství a využívá při své činnosti synergických efektů činnosti jednotlivých odborů.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.4 Spokojenost obyvatel s kvalitou života |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Celkové hodnoceni oblasti:
1.4 Spokojenost obyvatel s kvalitou života
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ nabízí obyvatelům mnoho kanálů, kam mohou směřovat svoje stížnosti, podněty a dotazy, a to nejen na chod úřadu, ale též ohledně veřejného prostoru a mnohých dalších aspektů života na Praze 7. Systematické sledování spokojenosti obyvatel však neprobíhá.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.4.1 Existuje metodika šetření spokojenosti? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Metodiku šetření spokojenosti obyvatel MČ nedisponuje.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
MČ nemá vypracovanou metodiku šetření spokojenosti obyvatel.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.4.2 Jsou s výsledky seznamováni zastupitelé a veřejnost? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Systematické sledování spokojenosti obyvatel v současné době neprobíhá. Jednání zastupitelstva jsou však veřejná a proto občané mohou své podněty přednést na jednání.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Sledování spokojenosti občanů neprobíhá.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.4.3 Lze doložit trend v hodnocení spokojenosti, případně srovnání s jinými městskými částmi, resp. městy? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Sledování spokojenosti občanů neprobíhá.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Sledování spokojenosti občanů neprobíhá.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.4.4 Je provedena analýza výsledků, a to zejména v případě negativního trendu? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
Sledování spokojenosti občanů neprobíhá.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
Sledování spokojenosti neprobíhá.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|
1.4.5 Přijímají se opatření na základě provedení šetření? |
STRUČNÝ POPIS DOSAVADNÍHO VÝVOJE A AKTUÁLNÍHO STAVU | INDIKATORY | SEBEHODNOCENÍ MUNICIPALITY | HODNOCENI OPONENTA |
V případě přijaté stížnosti, která je následně vyhodnocena jako oprávněná se přijímají opatření k nápravě. MČ však spokojenost občanů ve smyslu ankety nebo dotazníku nesleduje.
|
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
V případě stížností jsou přijímána opatření k nápravě.
|
Trend:
První audit
Trend nehodnocený
|